vineri, 4 decembrie 2009

confruntarea Basescu-Geoana sau cum sa pui de-o mamaliga

Hazlie, ca o comedioara de doi bani.
Tragica, asemeni unei drame existentiale.
O tragi-comedie care in loc sa ma destepte din amorteala de pana acum, mai rau m-a pus pe ganduri.

Cred ca nici ei si nici staffurile lor nu si-au dat seama ca sunt cu totii penibili.
Prin prezenta. Prin atitudine. Prin vorbe.
Prin showul ieftin pe care-l faceau "in culise".
Iar Turcescu era parca un Zaharia Trahanache, ii lipseau mustata si ramoleala. De alminteri un moderator serios si responsabil.

Trecand peste scenarii, replici si elemente decorative, una peste alta, eu, ca un votant fin, rafinat si delicat ce ma aflu, nu ma declar deloc convinsa de acesti domni (a se citi pseudo-gentlemeni), sunt la fel de confuza ca si inainte.
Iar starea care mi-a fost indusa e cea de rasu'-plansu', un ochi imi rade, iar altu'-mi plange.

Si daca m-as personifica in tara asta, oricata nevoie ar fi de un brat de fier, cred ca as alege sa ma conduc singura pt ca niciunul nu are stofa de conducator.

E grav, insa, ca dintre cei doi, unul va trebui sa ne pastoreasca cinci ani de acum incolo.
Ori rasu' (a se citi M. Geoana), ori plansu' (a se citi T. Basescu).

Din dilema asta nu putem iesi! Am zis!

Daca doriti sa revedeti...



sursa video : http://www.youtube.com/

Niciun comentariu: