marți, 12 iunie 2012

Reclama neinspirata

Cum sunt o constanta consumatoare de Radio Guerrilla, mai ales dimineata, inevitabil imi ajung la urechi si reclamele care curg in pauze.

De ceva vreme, simt ca se zburleste totul pe mine cand aud reclama la ING pentru creditul Personal cu tombola in valoare de 2000 eur, bani pentru renovat baia!
Are un text argumentativ atat de nepotrivit, incat mi se pare ca suna a penibil.

Ma iertati, stimati Ing-isti, dar nu da bine la auzul meu.

Am admirat intotdeauna creativitatea indrazneata a departamentului de marketing pe care il aveti, plusul de culoare si de viata pe care l-ati adus in peisajul bancar plin de sabloane non-color ori care folosesc culorile cu prea multa masura, ca altfel ar parea neprofesionisti.

Insa, revenind, daca aceasta reclama ma are si pe mine in piata-tinta, atunci, eu, biet muncitor la uzina patriei, va informez ca nu m-ati convins, mai rau, simt cum cineva ma crede fraiera.

Textul reclamei pune mare accent pe baie,  cum ca daca ti-ai renova-o ar fi ca si cum l-ai apuca pe Dumnezeu de un picior!! Nu cred ca petrece nimeni mai mult de 30 de minute (maxim) in baie, pe zi!!

Atunci de ce as alege ca feng shui-ul casei mele si tinta preocuparilor fiecarui membru din familie sa fie baia?? Apoi in cazul unor discutii contradictorii, tot baia sa fie solutia??? Come on!!

O sa facem din ea un templu al spalarii corpului si pacatelor, din moment ce ar trebui sa-i acordam o asa mare importanta.

Eu inteleg ca la un moment dat fiecare om poate sa aiba o pana de idei si de creativitate, dar ma gandesc ca oricare alta camera din casa ar putea fi targetata.

Sau, daca am tot lansat credite personale pentru toata casa, pe bucati sau la gramada, ma gandesc ca ar merge poate un credit pentru renovarea boxei.

Ori a parcarii?? Sau, poate, a dressingului ori debaralei?

Feedbackul meu, potential consumator de produse ING, pentru aceasta reclama audio(din pacate, nu am gasit niciunde pe net varianta care curge la Guerrilla, dimineata, ca sa va dati si voi cu parerea) este unul negativ. In caz ca va intereseaza.

Text reclama si produs de creditare(cu tombola la pachet) neinspirat alese, argumentatie stupida.
Piata-tinta aleasa gresit, fara un studiu de marketing in prealabil, zic eu. Sau poate oi fi singura care foloseste baia doar pentru dus si wc.

Conferintele filozofice si alte delectari la mine se petrec in alta camera. Nu in baie!!
Si nici atunci cand ma cert nu evadez in baie ca sa-mi fie mai bine, ci gasesc eu un locsor in toata casa pentru impacare.

Aici gasiti  varianta vizual-statica a reclamei. Cand voi gasi si varianta audio, o s-o sharuiesc cu voi. Pana una-alta, ascultati si voi Guerrilla dimineata si va veti lamuri.


Niciun comentariu: