joi, 4 februarie 2010

de ce unii barbati se simt inferiori femeilor?

M-am apucat de acest post pentru ca am gasit in rapoartele de ieri o vizita pe acest blog, plecand de la keyword-ul "ma simt inferior nevestei".

Mi s-a parut ciudat, stiam ca lumea cauta pe google cate-n luna si in stele, dar n-am avut niciodata certitudinea ca ar exista barbati de genul asta, cel putin nu intre prietenii, cunoscutii mei....desi banuiam ca pot sa apara si astfel de frustrari masculine. (vezi postul asta ).

Iata ca o persoana, un barbat, a vrut sa gaseasca un raspuns pentru dilema lui...si, sincer, mi se pare o situatie destul de stanjenitoare...adica daca tot il pune cu botu' pe labe, de ce barbatul, in general,  nu-si cauta o femeie care sa-l faca sa se simta macar egalul ei, daca nu superior?

Problema fiind enuntata, am studiat-o putin sa vad care ar putea fi cauzele sentimentului de inferioritate...
Pai s-o luam pe rand:

1. barbatii isi doresc femei frumoase si destepte sau destepte si frumoase...adica asta inseamna ca vor ca ele sa aiba un corp frumos si sa aiba o minte care sa faca bani...din popor, frumusetea e atribut feminin, iar desteptaciunea , masculin, deci daca ea ajunge sa aiba portofelul mai gros decat al lui, deja el incepe sa se simta mai jos decat ea, incepe sa dezvolte un fel de dependenta, este mandru de ea, dar slab cu el si atunci, ca sa-si mascheze frustrarile, afirma :"sunt banii nostri!"...adevarat, dar ego-ul lui sufera si el stie asta;

Toata stima pentru cei care stiu sa-si aprecieze unii altora calitatile si se privesc ca un tot, ca pe un "noi", eliminand competitia dintre ei, care chiar nu-si are rostul, zic eu;

2.apoi, plecand tot de la bani, cu care poti cumpara orice pe lumea asta, inclusiv alti oameni, femeia lui detine controlul, banii ii confera putere, independenta, autosustinere si daca i se pune pata pe consort, il poate alunga din eden, fara nicio remuscare, oricum ea e pilonul principal;

La fel, toata stima pentru cei care inteleg ca nu banii sunt cei mai importanti intr-o relatie, ci sentimentele celor doi, pentru ca, tinand cont de ele, amandoi sunt egali si dependenti unul de altul.

Femeieste vorbind, eu cam asa vad lucrurile..poate ma insel...
Astept si parerile voastre.

sursa foto : http://www.psychologytoday.com/blog/the-scientific-fundamentalist/200901/why-men-are-more-intelligent-women

Un comentariu:

Anonim spunea...

Unii?! Un barbat ca lumea trebuie sa fie de 10 ori mai bun decat o femeie ca lumea ca sa fie relativ la acelasi nivel. Genetic suntem inferiori femeilor asta e clar. Probabil de aceea incercam sa ne (re-)afirmam dominanta.
O femeie cu bani, hmmm. In Germania este din ce in ce mai des ca barbatii sa ia pauza de munca 2 ani in loc de femeia, pentru ... See Moreca daca amandoi castiga la fel, se poate pune problema si asa: cel caruia nu-i place la serviciu poate sa faca o pauza. Sau cel caruia ii place sa schimbe scutecele.
O data i-am propus unei foste prietene (cu multi bani) ca eu sa stau acasa si ea sa munceasca. Nu a acceptat... Pentru ca ea, inteligenta si rafinata, nu putea sa accepte ca barbatul sa nu lucreze.